Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan
Kami warga Bahagian Khidmat Pengurusan berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti kepada pelanggan berlandaskan perkara-perkara berikut :
- Memastikan urusan pembayaran bil dan tuntutan diselesaikan dalam tempoh 14 hari.
- Memastikan aduan pelanggan diselesaikan dalam tempoh kurang daripada 15 hari.
- Memastikan pemberian taraf berpencen dihantar ke BPSM, JKMM dalam tempoh 7 hari selepas genap 3 tahun perkhidmatan.
- Memastikan pengemaskinian rekod cuti rehat secara online di tahap 100%.
- Memastikan barangan stor dapat dibekalkan dalam tempoh 5 hari.
- Memastikan proses pembaharuan lesen arak diselesaikan sebelum 31 Disember setiap tahun.
- Memastikan setiap pegawai Gred 17 ke atas mempunyai kelengkapan komputer.