Kami warga Bahagian Khidmat Pengurusan berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti kepada pelanggan berlandaskan

perkara-perkara berikut :

 

  1. Memastikan urusan pembayaran bil dan tuntutan diselesaikan dalam tempoh 14 hari.

  2. Memastikan aduan pelanggan diselesaikan dalam tempoh kurang daripada 15 hari.

  3. Memastikan pemberian taraf berpencen dihantar ke BPSM, JKMM dalam tempoh 7 hari selepas genap 3 tahun perkhidmatan.

  4. Memastikan pengemaskinian rekod cuti rehat secara online di tahap 100%.

  5. Memastikan barangan stor dapat dibekalkan dalam tempoh 5 hari.

  6. Memastikan proses pembaharuan lesen arak diselesaikan sebelum 31 Disember setiap tahun.

  7. Memastikan setiap pegawai Gred 17 ke atas mempunyai kelengkapan komputer.

Suara Anda

Adakah perlu diwujudkan kaunter kutipan hasil di lokasi lain selain di PDT TAMPIN?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:
 
 

jpamalaysiasprmsprspa mampu myegmdecmsc